Workshop Koučování jako způsob komunikace - on-line

Pochopíte, co je jádro koučování a jak ho lze kdykoli využít při komunikaci.

Chcete lidi podpořit, "nakopnout", předat jim zodpovědnost, ukázat jiný pohled?

Zdá se vám, že kolegové nejsou dost aktivní?
Chcete, aby to, jak s lidmi mluvíte, bylo spíš motivující, aby rozhovor končil a oni byli silnější?

  • Uvědomíte si, o čem koučování doopravdy je.
  • Lidé ve vašem týmu se budou cítit více zapojení a motivovaní.
  • Budete reagovat konstruktivněji na chyby nebo váhání.
  • S vaším týmem budete pracovat efektivněji a bez zbytečného stresu.
  • Vy sami budete klidnější.

1/2 denní workshop

Je veden on-line přes aplikaci Zoom. Budete diskutovat a procvičovat. Cvičení probíhá ve dvojicích nebo trojicích v breakout rooms.

5 účastníků ve skupině

Počet účastníků nám umožňuje věnovat se vám individuálně. 

20 let zkušeností

Kurz vede koučka a trenérka s více než dvacetiletou praxí Zuzka Osininová.

Přihlašte se na kurz: Workshop Koučování jako způsob komunikace - on-line

Termín: ON-LINE 7. 4. 2021, 09:00 - 12:30, cena: 2 100 Kč + DPH
Místo: Workshop je veden on-line přes aplikaci Zoom.
Kapacita: 5
Cena: 2 100 Kč + DPH

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Účastníci

  • Vyberte
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Nevyplňujte, pokud přihlašujete jen sami sebe

Co budete po kurzu umět?

TÉMATA, KTERÁ BUDEME SPOLEČNĚ NA KURZU PROBÍRAT

Co je koučování a k čemu slouží

Budete snadněji a lépe delegovat v soukromí i v práci.

Koučování fyzické aktivity

Pochopíte jak koučovat, aby si kolega osvojil novou dovednost.

Koučování hledání řešení nebo rozhodování

Odbouráte největší limit "rádobykoučinku".

Efektivní zpětná vazba

Začnete dávat zpětnou vazbu tak, že se lidé budou cítit motivovaní, nikoli zahanbení, nebudou hledat výmluvy, ale cesty ke zlepšení. 

DALŠÍ TÉMATA

  • Rozdíl mezi otázkami a "otázkami"
  • Nutné podmínky při koučování
  • Role důvěry
  • Odložený efekt vs. okamžitý efekt

Máte zájem o tento kurz?

Víte, že by lidé mohli dělat více, ale nevíte jak na to? Chcete dosahovat výsledků a necítit se přitom jako "kontrolor", ale jako leader?

Tento kurz připravíme na míru pro váš tým.

CO O NÁS ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI

„Zuzka s Pavlem dělají kurzy a workshopy tak, že vždycky řeší naše aktuální problémy. To je pro nás klíčové. Spolupracujeme dlouhodobě, takže přínosy vidíme.“
Petr Němeček jednatel ve společnosti Adria Gold, s.r.o.

Co se vám bude hodit...

PRAKTICKÉ INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY

Jakou aplikaci používáme?

Kurz je veden přes aplikaci Zoom. Není rozhodující, na jaké úrovni s aplikací umíte pracovat, ani ji nemusíte mít staženou, stačí se prokliknout.

Jak se přihlásit do on-line mítinku?

30 minut před začátkem kurzu vám do emailu přijde link, přes který se do mítinku přihlásíte.

Kdy se mám přihlásit do Zoom mítinku?

Přihlaste se 10 až 15 minut před začátkem kurzu, to už máme vše přichystané, můžeme se seznámit a včas začít. Nenechávejte prosím přihlášení až na poslední chvíli.


Je nutné mít zapnutou kameru?

Při kurzu je nutné mít zapnutou kameru, abychom si vytvořili dělné a přátelské prostředí. Kromě toho jedině tak vám lektor může průběžně dávat zpětnou vazbu.

Na co nezapomenout?

Vyberte si klidné místo, kde se budete cítit pohodlně a nebude vás nikdo rušit. Nejlépe u stolu, na pohodlné židli. Ztlumte si zvuky na svém telefonu, abyste nerušili ostatní účastníky, ideálně vypněte telefon.

Pracovní hovory / emaily

Během kurzu počítáme s pauzami, abyste si mohli v klidu vyřídit případné pracovní telefonáty a emaily.