Profesionální komunikace v obtížných situacích

Naučíte se reagovat v obtížných situacích profesionálně.

Stává se vám, že na poradě nevíte jak říct svůj názor přijatelným způsobem? 

Máte občas pocit, že si lidé vedou svou a neposlouchají váš názor, i když se na něj předtím ptali?
Chcete si být jistí, že reagujete slušně a přesvědčivě?

Porozumíte tomu, co ovlivňuje způsob jak komunikujeme.
Získáte větší sebedůvěru při vyjadřování svých názorů.
Budete působit přirozeně a profesionálně.
Osvojíte si formulace a vyjadřování, které je akceptovatelné pro ostatní.
Udržíte si klid a nadhled i při vyhrocené výměně názorů.

1 den intenzivního tréninku

Program je veden aktivní formou.
Důraz je kladen na procvičovaní modelových situací.

9 účastníků ve skupině

Počet účastníků nám umožňuje věnovat se vám individuálně. 

20 let zkušeností

Kurz vede koučka a trenérka s více než dvacetiletou praxí Zuzka Osininová.

Přihlašte se na kurz: Profesionální komunikace v obtížných situacích

Termín: 10. 8. 2021, 09:00 - 16:30, cena: 4 900 Kč + DPH
Místo: Klimentská 50, Praha 1
Kapacita: 9
Cena: 4 900 Kč + DPH

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Účastníci

  • Vyberte
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Nevyplňujte, pokud přihlašujete jen sami sebe

Co budete po kurzu umět?

TÉMATA, KTERÁ BUDEME SPOLEČNĚ NA KURZU PROBÍRAT

Co vytváří profesionální dojem

Eliminujete zlozvyky, které kazí profesionální dojem, váš projev bude přesvědčivější. 

Vyjádření opačného názoru přijatelným způsobem

Budete říkat svoje nzory věcně a nekonfliktně, takže je lidé snáze vezmou v potaz.

Řešení námitek a stížností

Osvojíte si postupy jak reagovat na námitky a stížnosti a budete je umět využít pro posílení vašeho kreditu.

Základní principy pro získání lidí na svoji stranu

Budete chápat, proč nás rozčiluje to, co druhé nachává v klidu a naopak a díky tomu budete lépe zvládat vaše jednání.

DALŠÍ TÉMATA

  • Co vytváří napětí při komunikaci
  • Jak definujeme konflikt/obtížnou situaci
  • Budování sebedůvěry
  • Komunikační filtry
  • Efektivní zvládání zátěžových situací
  • Zpětná vazba vs. kritika
  • Základní principy pro překonání stresu

Máte zájem o tento kurz?

Chcete zachovat "glanc" a působit profesionálně i když na vás kolegové slovně útočí? Potřebujete se vyjadřovat tak, aby lidé přijali váš názor, i když se liší od toho jejich? 

Tento kurz připravíme na míru pro váš tým.

CO O NÁS ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI

„Školení efektivní komunikace jsem již absolvoval celou řadu, ale přiznám se, že to vedené Zuzkou bylo opravdu výjimečné. Počínaje přátelskou a tvůrčí atmosférou, přes skvěle připravené lektory až po množství příkladů z praxe. Zkušenosti zde získané jsem měl již možnost několikrát aplikovat v reálných situacích a fungují skvěle. Děkuji za příjemně a hlavně přínosně strávený čas.“
Petr Kuchyňa generální manažer ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.

Co se vám bude hodit...

PRAKTICKÉ INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY

Detail kurzu ke stažení

Připravili jsme pro vás jednostránkové PDF s detailem kurzu.
 

Co si mám přinést?

Všechny věci potřebné pro kurz (například manuál nebo tužku) dostanete na míště, nemusíte si nosit nic.

Občerstvení

V ceně kurzu jsou obsaženy nápoje - káva voda a čaj. Oběd součástí ceny není, ale vždy vám dáme dost času, zajít si do blízké restaurace.


Kdy mám přijít?

Stačí, když přijdete 10 až 15 minut před začátkem kurzu, to už máme vše přichystané, můžeme se seznámit a pomalu začít.

Oblečení

Stačí neformální oblečení, abyste se cítili pohodlně.

Pracovní hovory / emaily

Během kurzu počítáme s pauzami, abyste si mohli v klidu vyřídit případné pracovní telefonáty a emaily.