Jednání se zákazníky po telefonu

Naučíme vás správně vést rozhovor
s klienty po telefonu.

Jednáte s klienty často po telefonu?

Máte někdy při telefonátu potíž stručně a jasně vysvětlit, co je třeba?
Chtěli byste umět lépe reagovat při řešení nepříjemných rozhovorů?

Zjistíte, jak vás vnímají klienti při telefonování, a díky tomu budete působit profesionálněji. 
Osvojíte si některé osvědčené techniky a postupy při řešení stížností
a námitek.
Snáze povedete jednání směrem, kterým potřebujete.

1 den intenzivního tréninku

Kurz je veden interaktivně. Klíčovou součástí je praktický nácvik rozhovoru včetně nahrávání
a následné analýzy nahrávek. Všichni účastníci dostanou zpětnou vazbu od trenéra ke každé nahrávce.

8 účastníků ve skupině

Počet účastníků nám umožňuje věnovat se vám individuálně. 

20 let zkušeností

Kurz vede trenér s více než dvacetiletou praxí Pavel Konečný.

Co budete po kurzu umět?

TÉMATA, KTERÁ BUDEME SPOLEČNĚ NA KURZU PROBÍRAT

Struktura telefonátu

Budete si uvědovat, v kterém kroku rozhovoru jste a co je třeba udělat následně.

Zjištění potřeb zákazníka

Pomocí cílených otázek zjistíte rychle, o co přesně zákazníkovi jde.

Řešení námitek a stížností

Osvojíte si postupy, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníka.

Udržení kontroly nad průběhem rozhovoru

Nenecháte se vyvést z míry negativní reakcí.

DALŠÍ TÉMATA

  • Co je to profesionalita (znalost vs. způsob jednání)
  • Rozdíl mezi osobním
    a telefonickým jednáním
  • Zahájení rozhovoru - profesionální představení
  • Důležitost empatie
  • Komunikační filtry
  • Vytvoření prvního dojmu
  • Práce s hlasem
  • Typy otázek
  • Vysvětlení méně příjemných skutečností s vynecháním irelevantních informací
  • Negativní a pozitivní formulace, diplomatické formulace
  • Stručné, jasné a přátelské vyjadřování
  • Vliv stresu na způsob komunikace, jak ho zvládnout
  • Závěr rozhovoru

Máte zájem o tento kurz?

Stává se vám, že vás "rozhodí" nepříjemná nebo nečekaná reakce klienta? Chcete mít rozhovor pevněji ve svých rukou?

Tento kurz připravíme na míru pro váš tým.

Přihlašte se na kurz: Jednání se zákazníky po telefonu

Termín: 25. 1. 2022, 09:00 - 16:30, cena: 4 900 Kč + DPH
Místo: Klimentská 50, Praha 1
Kapacita: 8
Cena: 4 900 Kč +DPH

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Účastníci

  • Vyberte
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Nevyplňujte, pokud přihlašujete jen sami sebe

CO O NÁS ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI

„S Else a se Zuzkou spolupracujme již dlouho a vždy jsem z naší spolupráce nadšená. Její přístup je velice profesionální a současně optimálně přizpůsobený konkrétní firmě a složení účastníků - máme vždy pocit, že je součástí našeho týmu. (V oblasti komunikace, prezentace a osobního rozvoje je zkušeným a motivujícím koučem.) Vždy se těšíme na další společnou akci.“
Michaela Veselá HR manager ve společnosti Vertiv Czech Republic s.r.o.

Co se vám bude hodit...

PRAKTICKÉ INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY

Detail kurzu ke stažení

Připravili jsme pro vás jednostránkové PDF s detailem kurzu.
 

Co si mám přinést?

Všechny věci potřebné pro kurz (například manuál nebo tužku) dostanete na míště, nemusíte si nosit nic.

Občerstvení

V ceně kurzu jsou obsaženy nápoje - káva voda a čaj. Oběd součástí ceny není, ale vždy vám dáme dost času, zajít si do blízké restaurace.


Kdy mám přijít?

Stačí, když přijdete 10 až 15 minut před začátkem kurzu, to už máme vše přichystané, můžeme se seznámit a pomalu začít.

Oblečení

Stačí neformální oblečení, abyste se cítili pohodlně.

Pracovní hovory / emaily

Během kurzu počítáme s pauzami, abyste si mohli v klidu vyřídit případné pracovní telefonáty a emaily.