Jak prezentovat na on-line mítinku s PowerPointem - on-line

Budete lépe prezentovat s PowerPointem na on-line mítincích.

Chtěli byste vaši prezentaci vylepšit tak, aby zaujala?

Stává se vám,  že prezentujete, ale máte pocit, že lidé neposlouchají?
Nejste si jisti, že ostatní pochopili klíčové body sdělení?

  • Získáte tipy na to, jak osvěžit svoji prezentaci.
  • Naučíte se, jak prezentaci zahájit a ukončit, abyste získali a udrželi pozornost posluchačů.
  • Dostanete okamžitou zpětnou vazbu na svoji prezentaci.

Půl dne intenzivního tréninku

Trénink probíhá on-line přes aplikaci Zoom. Podmínkou kurzu je zapnutá kamera.
Uděláte si dvě prezentace, minimálně jednu z nich nahrajeme a rozebereme s vámi.

5 účastníků ve skupině

Počet účastníků nám umožňuje věnovat se vám individuálně. 

20 let zkušeností

Kurz vede kouč a trenér s více než dvacetiletou praxí Pavel Konečný.

Co budete po kurzu umět?

TÉMATA, KTERÁ BUDEME SPOLEČNĚ NA KURZU PROBÍRAT

Jak připravit on-line prostor

Uvědomíte si co a jak vnímají vaši posluchači.

Jak zefektivnit svoji prezentaci

Pochopíte například důležitost hlasu.

Použití grafických nástrojů

Naučíte se používat grafické nástroje při on-line prezentaci.

Reakce na námitky

Naučíte se reagovat na námitky účastníků k prezentovanému tématu.

DALŠÍ TÉMATA

  • Zahájení a ukončení
  • Čemu se v každém případě vyhnout
  • Zásady pro tvoření prezentace

Máte zájem o tento workshop?

Chcete se být odolnější a méně závislí na tom, co se děje okolo? Chcete znát více sami sebe a možnosti jak se sebou pracovat?

Tento workshop připravíme na míru pro váš tým.

Přihlašte se na kurz: Jak prezentovat na on-line mítinku s PowerPointem - on-line

Termín: ON-LINE 30. 3. 2021, 09:00 - 12:30
Místo: Trénink je veden on-line přes aplikaci Zoom.
Kapacita: 5
Cena: 2 100 Kč + DPH

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Účastníci

  • Vyberte
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Nevyplňujte, pokud přihlašujete jen sami sebe

CO O NÁS ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI

„Zuzka s Pavlem dělají kurzy a workshopy tak, že vždycky řeší naše aktuální problémy. To je pro nás klíčové. Spolupracujeme dlouhodobě, takže přínosy vidíme.“
Petr Němeček jednatel ve společnosti Adria Gold, s.r.o.

Co se vám bude hodit...

PRAKTICKÉ INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY

Jakou aplikaci používáme?

Kurz je veden přes aplikaci Zoom. Není rozhodující, na jaké úrovni s aplikací umíte pracovat, ani ji nemusíte mít staženou, stačí se prokliknout.

Jak se přihlásit do on-line mítinku?

30 minut před začátkem kurzu vám do emailu přijde link, přes který se do mítinku přihlásíte.

Kdy se mám přihlásit do Zoom mítinku?

Přihlaste se 10 až 15 minut před začátkem kurzu, to už máme vše přichystané, můžeme se seznámit a včas začít. Nenechávejte prosím přihlášení až na poslední chvíli.


Je nutné mít zapnutou kameru?

Při kurzu je nutné mít zapnutou kameru, abychom si vytvořili dělné a přátelské prostředí. Kromě toho jedině tak vám lektor může průběžně dávat zpětnou vazbu.

Na co nezapomenout?

Vyberte si klidné místo, kde se budete cítit pohodlně a nebude vás nikdo rušit. Nejlépe u stolu, na pohodlné židli. Ztlumte si zvuky na svém telefonu, abyste nerušili ostatní účastníky, ideálně vypněte telefon.

Pracovní hovory / emaily

Během kurzu počítáme s pauzami, abyste si mohli v klidu vyřídit případné pracovní telefonáty a emaily.