Profesionální komunikace v obtížných situacích - on-line

Naučíte se reagovat v obtížných situacích profesionálně.

Stává se vám, že na poradě nevíte jak říct svůj názor přijatelným způsobem? 

Máte občas pocit, že si lidé vedou svou a neposlouchají váš názor, i když se na něj předtím ptali?
Chcete si být jistí, že reagujete slušně a přesvědčivě?

Porozumíte tomu, co ovlivňuje způsob jak komunikujeme.
Získáte větší sebedůvěru při vyjadřování svých názorů.
Budete působit přirozeně a profesionálně.
Osvojíte si formulace a vyjadřování, které je akceptovatelné pro ostatní.
Udržíte si klid a nadhled i při vyhrocené výměně názorů.

1/2 dne intenzivního tréninku

Program je veden aktivní formou.
Důraz je kladen na procvičovaní modelových situací.

5 účastníků ve skupině

Počet účastníků nám umožňuje věnovat se vám individuálně. 

20 let zkušeností

Kurz vede koučka a trenérka s více než dvacetiletou praxí Zuzka Osininová.

Přihlašte se na kurz: Profesionální komunikace v obtížných situacích - on-line

Termín: 1. 6. 2021, 09:00 - 12:30, cena: 2 700 Kč + DPH
Místo: Trénink je veden on-line přes aplikaci Zoom.
Kapacita: 5
Cena: 

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Účastníci

  • Vyberte
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Nevyplňujte, pokud přihlašujete jen sami sebe

Co budete po kurzu umět?

TÉMATA, KTERÁ BUDEME SPOLEČNĚ NA KURZU PROBÍRAT

Co vytváří profesionální dojem

Eliminujete zlozvyky, které kazí profesionální dojem, váš projev bude přesvědčivější. 

Vyjádření opačného názoru přijatelným způsobem

Budete říkat svoje nzory věcně a nekonfliktně, takže je lidé snáze vezmou v potaz.

Řešení námitek a stížností

Osvojíte si postupy jak reagovat na námitky a stížnosti a budete je umět využít pro posílení vašeho kreditu.

Základní principy pro získání lidí na svoji stranu

Budete chápat, proč nás rozčiluje to, co druhé nachává v klidu a naopak a díky tomu budete lépe zvládat vaše jednání.

DALŠÍ TÉMATA

  • Co vytváří napětí při komunikaci
  • Jak definujeme konflikt/obtížnou situaci
  • Budování sebedůvěry
  • Komunikační filtry
  • Efektivní zvládání zátěžových situací
  • Zpětná vazba vs. kritika
  • Základní principy pro překonání stresu

Máte zájem o tento kurz?

Chcete zachovat "glanc" a působit profesionálně i když na vás kolegové slovně útočí? Potřebujete se vyjadřovat tak, aby lidé přijali váš názor, i když se liší od toho jejich? 

Tento kurz připravíme na míru pro váš tým.

CO O NÁS ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI

„Školení efektivní komunikace jsem již absolvoval celou řadu, ale přiznám se, že to vedené Zuzkou bylo opravdu výjimečné. Počínaje přátelskou a tvůrčí atmosférou, přes skvěle připravené lektory až po množství příkladů z praxe. Zkušenosti zde získané jsem měl již možnost několikrát aplikovat v reálných situacích a fungují skvěle. Děkuji za příjemně a hlavně přínosně strávený čas.“
Petr Kuchyňa generální manažer ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.

Co se vám bude hodit...

PRAKTICKÉ INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY

Jakou aplikaci používáme?

Kurz je veden přes aplikaci Zoom. Není rozhodující, na jaké úrovni s aplikací umíte pracovat, ani ji nemusíte mít staženou, stačí se prokliknout.

Jak se přihlásit do on-line mítinku?

30 minut před začátkem kurzu vám do emailu přijde link, přes který se do mítinku přihlásíte.

Kdy se mám přihlásit do Zoom mítinku?

Přihlaste se 10 až 15 minut před začátkem kurzu, to už máme vše přichystané, můžeme se seznámit a včas začít. Nenechávejte prosím přihlášení až na poslední chvíli.


Je nutné mít zapnutou kameru?

Při kurzu je nutné mít zapnutou kameru, abychom si vytvořili dělné a přátelské prostředí. Kromě toho jedině tak vám lektor může průběžně dávat zpětnou vazbu.

Na co nezapomenout?

Vyberte si klidné místo, kde se budete cítit pohodlně a nebude vás nikdo rušit. Nejlépe u stolu, na pohodlné židli. Ztlumte si zvuky na svém telefonu, abyste nerušili ostatní účastníky, ideálně vypněte telefon.

Pracovní hovory / emaily

Během kurzu počítáme s pauzami, abyste si mohli v klidu vyřídit případné pracovní telefonáty a emaily.