Jednání se zákazníky po telefonu - on-line

Naučíme vás správně vést rozhovor s klienty po telefonu.

Jednáte s klienty často po telefonu?

Máte někdy při telefonátu potíž stručně a jasně vysvětlit, co je třeba?
Chtěli byste umět lépe reagovat při řešení nepříjemných telefonátů?

Zjistíte, jak vás vnímají klienti při telefonování a díky tomu budete působit profesionálněji. 
Osvojíte si některé osvědčené techniky a postupy při řešení stížností a námitek.
Snáze povedete jednání směrem, kterým potřebujete.

1/2 dne intenzivního tréninku

Trénink probíhá on-line přes aplikaci Zoom. Podmínkou kurzu je zapnutá kamera. Klíčovou součástí je praktický nácvik rozhovoru včetně nahrávání a následné analýzy nahrávek. Všichni účastníci budou opakovaně nahráváni a dostanou zpětnou vazbu od trenéra.

5 účastníků ve skupině

Počet účastníků nám umožňuje věnovat se vám individuálně. 

20 let zkušeností

Kurz vede trenér s více než dvacetiletou praxí Pavel Konečný.

Přihlašte se na kurz: Jednání se zákazníky po telefonu - on-line

Termín: ON-LINE 19. 4. 2021, 09:00 - 12:30, cena: 2 100 Kč + DPH
Místo: Workshop je veden on-line přes aplikaci Zoom.
Kapacita: 5
Cena: 2 100 Kč

Kontaktní údaje

Fakturační údaje

Účastníci

  • Vyberte
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Nevyplňujte, pokud přihlašujete jen sami sebe

Co budete po kurzu umět?

TÉMATA, KTERÁ BUDEME SPOLEČNĚ NA KURZU PROBÍRAT

Struktura telefonátu

Budete si uvědovat, v kterém kroku telefonátu jste a co je třeba udělat následně.

Zjištění potřeb zákazníka

Pomocí cílených otázek zjistíte rychle, o co přesně zákazníkovi jde.

Řešení námitek a stížností

Osvojíte si postupy jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníka.

Udržení kontroly nad průběhem rozhovoru

Nenecháte se vyvést z míry negativní reakcí.

DALŠÍ TÉMATA

  • Co je to profesionalita (znalost vs. způsob jednání)
  • Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním
  • Zahájení rozhovoru - profesionální představení
  • Důležitost empatie
  • Komunikační filtry
  • Vytvoření prvního dojmu
  • Práce s hlasem
  • Typy otázek
  • Vysvětlení méně příjemných skutečností s vynecháním irelevantních informací
  • Negativní a pozitivní formulace, diplomatické formulace
  • Stručné, jasné a přátelské vyjadřování
  • Vliv stresu na způsob komunikace, jak ho zvládnout
  • Závěr rozhovoru

Máte zájem o tento kurz?

Stává se vám, že vás "rozhodí" nepříjemná nebo nečekaná reakce klienta? Chcete mít rozhovor pevněji ve svých rukou?

Tento kurz připravíme na míru pro váš tým.

CO O NÁS ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI

„S Else a se Zuzkou spolupracujme již dlouho a vždy jsem z naší spolupráce nadšená. Její přístup je velice profesionální a současně optimálně přizpůsobený konkrétní firmě a složení účastníků - máme vždy pocit, že je součástí našeho týmu. (V oblasti komunikace, prezentace a osobního rozvoje je zkušeným a motivujícím koučem.) Vždy se těšíme na další společnou akci.“
Michaela Veselá HR manager ve společnosti Vertiv Czech Republic s.r.o.

Co se vám bude hodit...

PRAKTICKÉ INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY

Jakou aplikaci používáme?

Kurz je veden přes aplikaci Zoom. Není rozhodující, na jaké úrovni s aplikací umíte pracovat, ani ji nemusíte mít staženou, stačí se prokliknout.

Jak se přihlásit do on-line mítinku?

30 minut před začátkem kurzu vám do emailu přijde link, přes který se do mítinku přihlásíte.

Kdy se mám přihlásit do Zoom mítinku?

Přihlaste se 10 až 15 minut před začátkem kurzu, to už máme vše přichystané, můžeme se seznámit a včas začít. Nenechávejte prosím přihlášení až na poslední chvíli.


Je nutné mít zapnutou kameru?

Při kurzu je nutné mít zapnutou kameru, abychom si vytvořili dělné a přátelské prostředí. Kromě toho jedině tak vám lektor může průběžně dávat zpětnou vazbu.

Na co nezapomenout?

Vyberte si klidné místo, kde se budete cítit pohodlně a nebude vás nikdo rušit. Nejlépe u stolu, na pohodlné židli. Ztlumte si zvuky na svém telefonu, abyste nerušili ostatní účastníky, ideálně vypněte telefon.

Pracovní hovory / emaily

Během kurzu počítáme s pauzami, abyste si mohli v klidu vyřídit případné pracovní telefonáty a emaily.