Elseaz.cz > Vdělávání > Veřejné kurzy > Péče o zákazníky po telefonu

Péče o zákazníky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Místo kurzu
Klimentská 50, Praha 1 - bude nás maximálně 10 (včetně lektora) v prostoru, který umožňuje 2 m rozestupy.
Cena
4 900 Kč* + DPH
Kapacita
9/9 osob
Jazyk
český

Cenové podmínky veřejných kurzů
Při dvou a více účastnících z jedné firmy, je celková cena poloviční.
Pro firmy, s nimiž spolupracujeme v rámci firemního projektu, je cena poloviční i při účasti jedné osoby.

Termín konání
Den Začátek Konec
22.10.2020 09:00 16:30

Tento trénink již proběhl. Není možné se na něj přihlásit.