Elseaz.cz > Vdělávání > Veřejné kurzy > Jednání se zákazníky po telefonu

Jednání se zákazníky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Místo kurzu
Klimentská 50, Praha 1
Cena
5 800 Kč* + DPH
Kapacita
12/12 osob
Jazyk
český

Cenové podmínky veřejných kurzů
a/ při účasti 2 a více zaměstnanců z jedné firmy, je cena za každého účastníka poloviční
b/ pro firmy, s nimiž spolupracujeme v rámci firemního projektu, je cena poloviční z původní ceny (i při účasti pouze jedné osoby)

Termín konání
Den Začátek Konec
21.4.2020 09:00 16:30

Kapacita tohoto tréninku již byla naplněna. Zanechte nám prosím na sebe kontakt, ozveme se Vám.

Máte zájem o tento trénink?