Elseaz.cz > Vdělávání > Veřejné kurzy > Jednání se zákazníky po telefonu

Jednání se zákazníky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Místo kurzu
Klimentská 50, Praha 1
Cena
3 900 Kč* + DPH
Kapacita
9/8 osob
Jazyk
český

Cenové podmínky veřejných kurzů
Při dvou a více účastnících z jedné firmy, je celková cena poloviční.
Pro firmy, s nimiž spolupracujeme v rámci firemního projektu, je cena poloviční i při účasti jedné osoby.

Termín konání
Den Začátek Konec
15.10.2019 09:00 17:00

Tento trénink již proběhl. Není možné se na něj přihlásit.