Elseaz.cz > Vdělávání > Veřejné kurzy > Jednání se zákazniky po telefonu

Jednání se zákazniky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Místo kurzu
Klimentská 50, Praha 1
Cena
3 900 Kč* + DPH
Kapacita
7/8 osob
Jazyk
český

*Slevy veřejných krátkodobých kurzů do konce května 2019!
a/ při účasti 2 a více zaměstnanců z jedné firmy, je cena za jednoho účastníka 50% z původní ceny.
b/ pro firmy, s nimiž jsme spolupracovali nebo stále spolupracujeme v rámci jakéhokoli firemního projektu, je cena za každého účastníka 50% z původní ceny (i při účasti pouze jedné osoby).

Jestliže máte na slevu nárok, získáte ji automaticky, fakturovaná částka bude kalkulovaná s ohledem na slevu.

Termín konání
Den Začátek Konec
19.4.2018 09:00 16:30

Tento trénink již proběhl. Není možné se na něj přihlásit.

Tento kurz otevíráme také v těchto termínech

Název kurzu: Datum: Místo konání: Jazyk:
Jednání se zákazníky po telefonu 19.2.2019
(Úterý)
1 den školení
Klimentská 50, Praha 1 V češtině