Telefonování

Cíle

  • Osvojit si profesionální komunikaci po telefonu.
  • Využít komunikaci po telefonu ke zlepšení image společnosti.
  • Být více asertivní, připravit se mentálně na obtížné telefonáty.
  • Uvědomit si rozdíly mezi osobním a telefonickým jednáním.
  • Nebrat stížnosti a námitky osobně.
  • Uvědomit si důležitost správného postoje.
  • Zlepšit dovednost v kladení otázek, aby byl co nejdříve zjištěn problém.

Obsah

  • Co ovlivňuje, jak nás vnímají posluchači / zákazníci
  • Zahájení rozhovoru
  • Kladení otázek
  • Analýza zjištěných informací, naslouchání, hlavní úskalí
  • Empatie a vytváření přátelské atmosféry
  • Porozumění zákazníkovým potřebám
  • Srozumitelné a jasné vyjadřování
  • Přirozené překonávání pomlk / hluchých míst
  • Řešení námitek a stížností, důležitost práce s hlasem
  • Závěr rozhovoru

Metodologie

  • Program probíhá interaktivně, důraz je kladen na iniciativu účastníků.
  • Celý trénink je zaměřen na procvičení dovedností (získání nových informací je pouze nástrojem).
  • Některá cvičení jsou nahrávána a následně analyzována, aby došlo ke zlepšení projevu.

Délka

Délka veřejného kurzu:
1 den
Délka firemního kurzu:
1 den - 2 dny

Individuální kurz

Tento kurz nabízíme také individuálně připravený Vašim potřebám.

Zde si prohlédněte výhody individuálních kurzů nebo nás zkontaktujte na info@elseaz.cz nebo +420 283 850 416.

Nejbližší termíny veřejných kurzů:

Žádný termín není vypsán. Prosím napište nám v připadě zájmu...

 

Máte dotaz k samotnému kurzu?

Rádi Vám zodpovíme jakýkoliv dotaz k tomuto produktu.
Použít můžete buď on-line formulář anebo nám zavolejte na 283 850 416

Řekli o kurzu Telefonování:

Revenue Assurance Manager - Interconnect Europe, s.r.o.

Kristýna Lopourová

Interconnect Europe, s.r.o.

Cílem naší spolupráce s firmou Else bylo zdokonalení naší schopnosti jednat s klienty a dodavateli, kteří jsou z celého světa. Během…

zobrazit celou referenci

Kurzy a ostatní produkty, podobné tomuto: