Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy > Profesionální komunikace v obtížných situacích

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Profesionální komunikace je jednání, které je přátelské, srozumitelné, konstruktivní a přesvědčivé.V pracovním prostředí je mnoho situací, které můžeme z pohledu komunikace nazvat obtížnými. Jsou to situace, v nichž různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné. Anebo situace, v nichž negativní emoce převládnou nad logikou. Každý problém, požadavek nebo námitka se dají komunikovat různými způsoby. I z naprosto běžných situací se mohou stát situace konfliktní nebo dokonce „krizové“. Všichni máme ve svém okolí lidi, kteří dokáží udělat z normální situace problém nebo nepříjemnost. Platí to i naopak. To, co původně vypadalo dramaticky se vhodným jednáním může vyvinout v konstruktivní diskusi. Ať se nám to líbí nebo ne, komunikace je nástroj, kterým se projevujeme navenek. Někdy jenom tím, jak svoje nápady a představy prezentujeme a jak reagujeme, vytváříme úplně jiný dojem než jsme měli původně v úmyslu. To je důvodem, proč procvičování komunikace není nikdy dost.

Cíle

  • Porozumět tomu, co ovlivňuje způsob jak komunikujeme
  • Uvědomit si jakou roli hraje sebedůvěra a stres při jednání s lidmi
  • Procvičit a osvojit si některé osvědčené postupy a techniky, které nám pomohou jednat i v obtížných situacích konstruktivně a s nadhledem.

Obsah

  • Důležitost dobrých mezilidských vztahů
  • Příčiny konfliktů
  • Budování sebedůvěry
  • Komunikační filtry
  • Efektivní zvládání zátěžových situací
  • Vznik stresu a porozumění jeho příčinám
  • Základní principy pro překonání stresu
  • Pravidla asertivní komunikace a jejich použití
  • Techniky řešení námitek
  • Základní principy při řešení stížností a konfliktů
  • Zpětná vazba vs. kritika
  • Pravidla mezilidských vztahů

Metodologie

  • Program je veden aktivní zábavnou formou.
  • Důraz je kladen na procvičovaní modelových situací.
  • Výsledkem programu je změna některých postojů a osvojení dovedností.

Délka

Délka veřejného kurzu:
1 den
Délka firemního kurzu:
1 den - 3 dny

Individuální kurz

Tento kurz nabízíme také individuálně připravený Vašim potřebám.

Zde si prohlédněte výhody individuálních kurzů nebo nás zkontaktujte na info@elseaz.cz nebo +420 283 850 416.

Nejbližší termíny veřejných kurzů:

Žádný termín není vypsán. Prosím napište nám v připadě zájmu...

 

Máte dotaz k samotnému kurzu?

Rádi Vám zodpovíme jakýkoliv dotaz k tomuto produktu.
Použít můžete buď on-line formulář anebo nám zavolejte na 283 850 416

Řekli o kurzu Profesionální komunikace v obtížných situacích:

Human Resource Specialist, Employee Development - Tieto Czech s.r.o., Czech Global Delivery Centre

Lenka Petrušková

Tieto Czech s.r.o., Czech Global Delivery Centre

Se společností Else spolupracujeme od listopadu 2007. Realizovali pro nás kurzy „Prezentační dovednosti“ a „Komunikační dovednosti v…

zobrazit celou referenci

Kurzy a ostatní produkty, podobné tomuto: