Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy > Prodej v rámci zákaznického servisu

Prodej v rámci zákaznického servisu

Cíle

  • Uvědomit si, proč se na nás zákazníci obrací a co očekávají.
  • Naučit se, jak reagovat když nejsou spokojeni.
  • Vytvořit přechod ke zjištění možností.
  • Osvojit si postup jak nabídnout další služby a produkty.

Obsah

  • Účel zákaznického servisu
  • Cyklus od příjemného pozdravu k prodeji produktu nebo služby
  • Očekávání zákazníků vs. očekávání firmy/zaměstnavatele
  • Jaké máme prodejní nástroje – na co lidé slyší
  • První dojem, jeho důležitost a jak jej vytvořit
  • Zjišťování dalších potřeb klientů – kladení otázek
  • Prezentace nabídky – s ohledem na zjištěné potřeby
  • Prodávání výhod, nikoli produktů
  • Zodpovídání dotazů a řešení námitek
  • Závěr rozhovoru
  • Zásady komunikace po telefonu

Metodologie

  • Program probíhá interaktivně.
  • Součástí kurzu jsou diskuse a praktický nácvik modelových situací.

Délka

Délka veřejného kurzu:
1 den
Délka firemního kurzu:
1 den - 2 dny

Individuální kurz

Tento kurz nabízíme také individuálně připravený Vašim potřebám.

Zde si prohlédněte výhody individuálních kurzů nebo nás zkontaktujte na info@elseaz.cz nebo +420 283 850 416+420 283 850 416.

Nejbližší termíny veřejných kurzů:

Žádný termín není vypsán. Prosím napište nám v připadě zájmu...

 

Máte dotaz k samotnému kurzu?

Rádi Vám zodpovíme jakýkoliv dotaz k tomuto produktu.
Použít můžete buď on-line formulář anebo nám zavolejte na 283 850 416

Kurzy a ostatní produkty, podobné tomuto: