Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy > Střední management, supervizory a mistry

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy pro Střední management, supervizory a mistry

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Koučování v denní praxi

Koučování je v dnešní době nutným nástrojem, který potřebujeme zvládnout, abychom byli úspěšní. Proč je to dnes jinak než dříve? Protože svět byznysu se hodně změnil.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)

Struktura hodnotícího formuláře, kompetence, stanovení cílů, struktura a způsob vedení hodnotícího rozhovoru, očekávané a skutečné výsledky.

Leadership pro střední management

Oblasti, jejichž zvládnutí je klíčové pro vedení lidí (interpesonální dovednosti, komunikace, vedení lidí, procesy, vlastní rozvoj, rozvoj lidí)

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

Efektivní porady - využití fasilitačních nástrojů pro jejich lepší průběh

Seznámení s různými typy porad a odpovídajícími fasilitačními nástroji.

Řízení změn

Kurz Řízení změn vám pomůže porozumět co vše hraje při zavádění změn roli, co je třeba naplánovat, jakou strategii zvolit a jakým způsobem komunikovat, aby lidé změnu akceptovali.

Time Management

Analýza vlastní situace, plánování, stanovování priorit, Eisenhowerůw kvadrant, osvědčené principy a postupy, které vedou k efektivnějšímu využití času.

Úspěšné zvládání změn

Důležitost změn, proč je nemáme rádi, jakým způsobem se vypořádat s individuální změnou, kroky procesu změny skupinové, jak vést lidi v procesu změny

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Syndrom vyhoření – psychohygiena

Kurz pomáhá lidem porozumět co je syndrom vyhoření, proč k němu dochází, co můžeme udělat pro to, abychom mu předešli, jak souvisí se stresem.

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Jak rozvíjet zaměstnance

V kurzu Jak rozvíjet zaměstnance probereme nástroje a možnosti, které mají manažeři pro rozvoj zaměstnanců k dispozici, rozebereme jejich náročnost, slabá místa a především najdeme způsob jak s nimi pracovat, aby vedly k požadovanému zlepšení.

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.