Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy > Obchodníky a key account manažery

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy pro Obchodníky a key account manažery

Obchodní dovednosti

Struktura obchodního jednání včetně přípravných fází a následného vyhodnocení. Vhodné pro obchodníky a obchodní manažery, kteří chodí na obchodní jednání.

Vyjednávání

Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je uzavírání kontraktů včetně změny podmínek.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Prezentační dovednosti - jak hovořit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

Zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zodpovídání nepříjemných otázek. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)

Struktura hodnotícího formuláře, kompetence, stanovení cílů, struktura a způsob vedení hodnotícího rozhovoru, očekávané a skutečné výsledky.

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

Rétorika

Jazykový projev na profesionální úrovni, využití a vliv dechu, hlasu, artikulace, fyzického vzhledu.

Typologie osobnosti podle MBTI

Jedna z nevyužívanějších typologií, pomáhá pojmenovat odlišnosti mezi lidmi, zlepšit komunikaci a spolupráci na základě lepšího pochopení sebe i ostatních, její znalost pomáhá při vedení lidí.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

Efektivní týmová spolupráce

Co je a co není tým, fáze rozvoje týmu, Belbinovy týmové role a jak s nimi pracovat.

Efektivní porady - využití fasilitačních nástrojů pro jejich lepší průběh

Seznámení s různými typy porad a odpovídajícími fasilitačními nástroji.

Péče o zákazníky

Základní principy péče o zákazníky, jak překročit očekávání zákazníků, komunikace po telefonu, řešení konfliktů a stížností.

Time Management

Analýza vlastní situace, plánování, stanovování priorit, Eisenhowerůw kvadrant, osvědčené principy a postupy, které vedou k efektivnějšímu využití času.

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Transakční analýza a styly ovlivňování

Jaké role při interakci s lidmi hrajeme (dítě - rodič - dospělý), jaké "transakce" vznikají, obrana proti manipulaci, styly jednání založené na "tlaku" a "tahu"

Obchodní dovednosti v kostce

Klíčové kameny obchodního procesu, porozumění logice obchodního procesu, procvičení některých modelovách situací

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Syndrom vyhoření – psychohygiena

Kurz pomáhá lidem porozumět co je syndrom vyhoření, proč k němu dochází, co můžeme udělat pro to, abychom mu předešli, jak souvisí se stresem.

Jednání se zákazníky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Prezentační dovednosti česko-anglicky

Kurz je vhodný pro lidi, kteří si chtějí procvičit prezentování v angličtině, ale chtějí si občas vydechnout při diskusi nebo zadávání cvičení, které jsou vedeny v češtině.

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.

Kulturní odlišnosti v byznysu - Čína, Korea vs. ČR

Cílem kurzu je porozumět rozdílům v myšlení a jednání lidí z východní Asie a připravit se na různé situace, které se mohou vyskytnout při komunikaci a spolupráci s nimi.

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

Kulturní odlišnosti v byznysu - arabský svět, region MENA vs. ČR

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.