Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy pro Asistenty

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Prezentační dovednosti - jak mluvit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

Budou s vámi po celou dobu dva špičkoví trenéři, abyste využili každou minutu.Koučujeme vás přímo během prezentace.Dostanete okamžitou zpětnou vazbu, uvědomíte si rušivé prvky a napravujete je IHNED.Drilujeme nejen osobní projev, ale také strukturu a timing prezentace.Procvičíte si 7 různých struktur prezentací.Následně si svoji prezentaci rozeberete v klidu v jiné místnosti s druhým trenérem.Budete přesně vědět, co ve vašem projevu působí dobře a co rušivě.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)

Struktura hodnotícího formuláře, kompetence, stanovení cílů, struktura a způsob vedení hodnotícího rozhovoru, očekávané a skutečné výsledky.

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

Umění a management společenských akcí (Event management)

Osvědčené návody na to, jak zorganizovat společenskou akci tak, aby byli hosté spokojeni a pravidlům chování bylo učiněno zadost.

Typologie osobnosti podle MBTI

Jedna z nevyužívanějších typologií, pomáhá pojmenovat odlišnosti mezi lidmi, zlepšit komunikaci a spolupráci na základě lepšího pochopení sebe i ostatních, její znalost pomáhá při vedení lidí.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

Efektivní týmová spolupráce

Co je a co není tým, fáze rozvoje týmu, Belbinovy týmové role a jak s nimi pracovat.

Efektivní porady - využití fasilitačních nástrojů pro jejich lepší průběh

Seznámení s různými typy porad a odpovídajícími fasilitačními nástroji.

Péče o zákazníky

Základní principy péče o zákazníky, jak překročit očekávání zákazníků, komunikace po telefonu, řešení konfliktů a stížností.

Prodej v rámci zákaznického servisu

Jak jednat s klienty tak, abychom jim mohli nabídnout další služby a produkty, zjištění situace, nabídnutí výhod, vyřešení námitek.

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Syndrom vyhoření – psychohygiena

Kurz pomáhá lidem porozumět co je syndrom vyhoření, proč k němu dochází, co můžeme udělat pro to, abychom mu předešli, jak souvisí se stresem.

Jednání se zákazníky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Motivace a sebemotivace

V kurzu se zamyslíme nad tím, na co lidé „slyší“, co dokáže zaktivizovat nás osobně, jak tohle vše využít při komunikaci a procvičíme některé modelové situace.

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.