Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy > Péče o zákazníky

Péče o zákazníky

Cíle

  • Osvojit si principy jednání s lidmi tak, aby se cítili příjemně.
  • Uvědomit si jaká nedorozumění mohou vzniknout z nepochopení mezikulturních rozdílů.
  • Naučit se vidět situaci očima zákazníka.
  • Seznámit se se zásadami komunikace po telefonu.
  • Naučit se jak překonávat očekávání klienta.

Obsah

  • Od dobrého k excelentnímu servisu
  • První dojem, jeho důležitost a jak jej vytvořit
  • Různé typy klientů a jak s nimi jednat
  • Jak překonat očekávání klienta – „Extra Mile“
  • Zásady komunikace po telefonu
  • Diplomatické výrazy
  • Řešení konfliktů a stížností
  • Principy jednání pro vytváření přátelské atmosféry

Metodologie

  • Program probíhá aktivní formou.
  • Součástí kurzu jsou diskuse a praktický nácvik modelových situací.

Délka

Délka veřejného kurzu:
1 den
Délka firemního kurzu:
1 den - 4 dny

Individuální kurz

Tento kurz nabízíme také individuálně připravený Vašim potřebám.

Zde si prohlédněte výhody individuálních kurzů nebo nás zkontaktujte na info@elseaz.cz nebo +420 283 850 416+420 283 850 416.

Nejbližší termíny veřejných kurzů:

Žádný termín není vypsán. Prosím napište nám v připadě zájmu...

 

Máte dotaz k samotnému kurzu?

Rádi Vám zodpovíme jakýkoliv dotaz k tomuto produktu.
Použít můžete buď on-line formulář anebo nám zavolejte na 283 850 416

Řekli o kurzu Péče o zákazníky:

Ředitel pro Českou republiku - American Express, spol. s r.o.

Michael Fabián

American Express, spol. s r.o.

Se společností Else jsme spolupracovali již v minulosti. Nyní jsme se na ně obrátili, aby pro nás připravili kurz Péče o zákazníky.…

zobrazit celou referenci

Kurzy a ostatní produkty, podobné tomuto: