Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kategorie Obchod

Obchodní dovednosti

Struktura obchodního jednání včetně přípravných fází a následného vyhodnocení. Vhodné pro obchodníky a obchodní manažery, kteří chodí na obchodní jednání.

Vyjednávání

Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je uzavírání kontraktů včetně změny podmínek.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Prezentační dovednosti - jak hovořit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

Zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zodpovídání nepříjemných otázek. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Mediální trénink

Mediální trénink vám pomůže pochopit jak žijí mediální informace a co musíte dodržovat, abyste svých pár minut, kdy se můžete prezentovat, využili užitečným způsobem.

Rétorika

Jazykový projev na profesionální úrovni, využití a vliv dechu, hlasu, artikulace, fyzického vzhledu.

Umění a management společenských akcí (Event management)

Osvědčené návody na to, jak zorganizovat společenskou akci tak, aby byli hosté spokojeni a pravidlům chování bylo učiněno zadost.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

Mediální komunikace v období krize

Trénink vám pomůže pochopit, jak žijí mediální informace a co musíte dodržovat při komunikaci s médii v době krize.

Obchodní dovednosti v kostce

Klíčové kameny obchodního procesu, porozumění logice obchodního procesu, procvičení některých modelovách situací

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Kulturní odlišnosti v byznysu - Čína, Korea vs. ČR

Cílem kurzu je porozumět rozdílům v myšlení a jednání lidí z východní Asie a připravit se na různé situace, které se mohou vyskytnout při komunikaci a spolupráci s nimi.

Obchodní dovednosti při jednání s nákupním útvarem

V tomto kurzu získáme představu, co je klíčové při jednání s nákupním útvarem klienta, pochopíme, co je třeba zjistit ohledně struktury a fungování útvaru, naučíme se jak rychle vyhodnotit, který přístup je v tomto konkrétním případě nejúčinnější a čemu se naopak vyhnout, abychom spíše neodrazovali. Vyjasníme si, co se od nás očekává v jednotlivých kolech výběrového řízení a jak koncipovat svoje nabídky.

Nákupní dovednosti pro nákupčí aneb jaká je moje role ve společnosti

V kurzu se seznámíme s rozdělením rolí mezi nákupem a ostatními odděleními, nastavováním kritérií, výpočty úspor, způsoby výběru dodavatele a uzavření obchodu atd.Spolupráce s dodavatelemVýběrové řízení či vyjednávatNabídkový proces a jeho typyZnalost trhuSmlouva nebo objednávka?