Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.
Struktura obchodního jednání včetně přípravných fází a následného vyhodnocení. Vhodné pro obchodníky a obchodní manažery, kteří chodí na obchodní jednání.
Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je uzavírání kontraktů včetně změny podmínek.
Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.
Budou s vámi po celou dobu dva špičkoví trenéři, abyste využili každou minutu.Koučujeme vás přímo během prezentace.Dostanete okamžitou zpětnou vazbu, uvědomíte si rušivé prvky a napravujete je IHNED.Drilujeme nejen osobní projev, ale také strukturu a timing prezentace.Procvičíte si 7 různých struktur prezentací.Následně si svoji prezentaci rozeberete v klidu v jiné místnosti s druhým trenérem.Budete přesně vědět, co ve vašem projevu působí dobře a co rušivě.
Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.
Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.
Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?
Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.
Klíčové kameny obchodního procesu, porozumění logice obchodního procesu, procvičení některých modelových situací
Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.
Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.
Cílem kurzu je porozumět rozdílům v myšlení a jednání lidí z východní Asie a připravit se na různé situace, které se mohou vyskytnout při komunikaci a spolupráci s nimi.
V kurzu se seznámíme s rozdělením rolí mezi nákupem a ostatními odděleními, nastavováním kritérií, výpočty úspor, způsoby výběru dodavatele a uzavření obchodu atd.
Klíčové kameny obchodního procesu, porozumění logice obchodního procesu, procvičení některých modelových situací