Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kategorie Obchod

Obchodní dovednosti

Struktura obchodního jednání včetně přípravných fází a následného vyhodnocení. Vhodné pro obchodníky a obchodní manažery, kteří chodí na obchodní jednání.

Vyjednávání

Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je uzavírání kontraktů včetně změny podmínek.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Prezentační dovednosti - jak mluvit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

Budou s vámi po celou dobu dva špičkoví trenéři, abyste využili každou minutu.Koučujeme vás přímo během prezentace.Dostanete okamžitou zpětnou vazbu, uvědomíte si rušivé prvky a napravujete je IHNED.Drilujeme nejen osobní projev, ale také strukturu a timing prezentace.Procvičíte si 7 různých struktur prezentací.Následně si svoji prezentaci rozeberete v klidu v jiné místnosti s druhým trenérem.Budete přesně vědět, co ve vašem projevu působí dobře a co rušivě.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

Obchodní dovednosti v kostce

Klíčové kameny obchodního procesu, porozumění logice obchodního procesu, procvičení některých modelovách situací

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Kulturní odlišnosti v byznysu - Čína, Korea vs. ČR

Cílem kurzu je porozumět rozdílům v myšlení a jednání lidí z východní Asie a připravit se na různé situace, které se mohou vyskytnout při komunikaci a spolupráci s nimi.

Nákupní dovednosti pro nákupčí aneb jak vést nákupní projekt a vypočítat úsporu

V kurzu se seznámíme s rozdělením rolí mezi nákupem a ostatními odděleními, nastavováním kritérií, výpočty úspor, způsoby výběru dodavatele a uzavření obchodu atd.