Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kategorie Management

Vyjednávání

Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je uzavírání kontraktů včetně změny podmínek.

Empowerment

Jak vytvořit kontext spolupráce, ve kterém jsou lidé ztotožněni se společnou vizí a jsou ochotni převzít zodpovědnost za dosažení cílů, rozdíl mezi slibem a závazkem, společné "hřiště".

Manažerské dovednosti

Principy a návyky důležité pro úspěšné zvládnutí manažerské pozice, nástroje pro trvalé objevování vlastních rezerv, způsoby efektivního hospodaření se zdroji, delegování, vedení porad, motivace, definování priorit a úspora času. Vhodné pro manažery, kteří vedou lidi nebo pro kandidáty na tuto pozici.

Prezentační dovednosti - jak hovořit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

Zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zodpovídání nepříjemných otázek. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Koučování v denní praxi

Koučování je v dnešní době nutným nástrojem, který potřebujeme zvládnout, abychom byli úspěšní. Proč je to dnes jinak než dříve? Protože svět byznysu se hodně změnil.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Workshop 360° zpětná vazba

K čemu 360° zpětná vazba slouží, jak probíhá a jaké může mít přínosy, když se s ní pracuje správným způsobem.

Workshop Průzkum spokojenosti zaměstnanců

Účel, příprava a průběh průzkumu spokojenosti zaměstnanců, sestavení otázek a práce s výsledky.

Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)

Struktura hodnotícího formuláře, kompetence, stanovení cílů, struktura a způsob vedení hodnotícího rozhovoru, očekávané a skutečné výsledky.

Workshop Talent management

Jak identifikovat "talent", jakým způsobem ho rozvíjet a podporovat, jak pracovat s touto problematikou systémově.

Leadership pro střední management

Oblasti, jejichž zvládnutí je klíčové pro vedení lidí (interpesonální dovednosti, komunikace, vedení lidí, procesy, vlastní rozvoj, rozvoj lidí)

Projektové řízení

Seznámíte se s nejpodstatnějšími kroky, které jsou k úspěšnému vedení projektu třeba, porozumíte klíčovým momentům a nejčastějším překážkám.

Rétorika

Jazykový projev na profesionální úrovni, využití a vliv dechu, hlasu, artikulace, fyzického vzhledu.

Typologie osobnosti podle MBTI

Jedna z nevyužívanějších typologií, pomáhá pojmenovat odlišnosti mezi lidmi, zlepšit komunikaci a spolupráci na základě lepšího pochopení sebe i ostatních, její znalost pomáhá při vedení lidí.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

Efektivní porady - využití fasilitačních nástrojů pro jejich lepší průběh

Seznámení s různými typy porad a odpovídajícími fasilitačními nástroji.

Řízení změn

Kurz Řízení změn vám pomůže porozumět co vše hraje při zavádění změn roli, co je třeba naplánovat, jakou strategii zvolit a jakým způsobem komunikovat, aby lidé změnu akceptovali.

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Transakční analýza a styly ovlivňování

Jaké role při interakci s lidmi hrajeme (dítě - rodič - dospělý), jaké "transakce" vznikají, obrana proti manipulaci, styly jednání založené na "tlaku" a "tahu"

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Úspěšné zvládání změn

Důležitost změn, proč je nemáme rádi, jakým způsobem se vypořádat s individuální změnou, kroky procesu změny skupinové, jak vést lidi v procesu změny

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Motivace a sebemotivace

V kurzu se zamyslíme nad tím, na co lidé „slyší“, co dokáže zaktivizovat nás osobně, jak tohle vše využít při komunikaci a procvičíme některé modelové situace.

Prezentační dovednosti česko-anglicky

Kurz je vhodný pro lidi, kteří si chtějí procvičit prezentování v angličtině, ale chtějí si občas vydechnout při diskusi nebo zadávání cvičení, které jsou vedeny v češtině.

Jak rozvíjet zaměstnance

V kurzu Jak rozvíjet zaměstnance probereme nástroje a možnosti, které mají manažeři pro rozvoj zaměstnanců k dispozici, rozebereme jejich náročnost, slabá místa a především najdeme způsob jak s nimi pracovat, aby vedly k požadovanému zlepšení.

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.

Jak úspěšně delegovat zodpovědnost

Seznamte se s procesem, kterým je třeba projít, abyste porozuměli tomu, jakou roli a důležitost má delegování ve vašem Time Managementu.