Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kategorie Komunikace

Obchodní dovednosti

Struktura obchodního jednání včetně přípravných fází a následného vyhodnocení. Vhodné pro obchodníky a obchodní manažery, kteří chodí na obchodní jednání.

Vyjednávání

Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je uzavírání kontraktů včetně změny podmínek.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi je pro ně stresující a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi.

Prezentační dovednosti - jak hovořit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

Zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zodpovídání nepříjemných otázek. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Leadership pro střední management

Oblasti, jejichž zvládnutí je klíčové pro vedení lidí (interpesonální dovednosti, komunikace, vedení lidí, procesy, vlastní rozvoj, rozvoj lidí)

Mediální trénink

Mediální trénink vám pomůže pochopit jak žijí mediální informace a co musíte dodržovat, abyste svých pár minut, kdy se můžete prezentovat, využili užitečným způsobem.

Rétorika

Jazykový projev na profesionální úrovni, využití a vliv dechu, hlasu, artikulace, fyzického vzhledu.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

Mediální komunikace v období krize

Trénink vám pomůže pochopit, jak žijí mediální informace a co musíte dodržovat při komunikaci s médii v době krize.

Efektivní týmová spolupráce

Co je a co není tým, fáze rozvoje týmu, Belbinovy týmové role a jak s nimi pracovat.

Péče o zákazníky

Základní principy péče o zákazníky, jak překročit očekávání zákazníků, komunikace po telefonu, řešení konfliktů a stížností.

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Transakční analýza a styly ovlivňování

Jaké role při interakci s lidmi hrajeme (dítě - rodič - dospělý), jaké "transakce" vznikají, obrana proti manipulaci, styly jednání založené na "tlaku" a "tahu"

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.

Kulturní odlišnosti v byznysu - Čína, Korea vs. ČR

Cílem kurzu je porozumět rozdílům v myšlení a jednání lidí z východní Asie a připravit se na různé situace, které se mohou vyskytnout při komunikaci a spolupráci s nimi.

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

Kulturní odlišnosti v byznysu - arabský svět, region MENA vs. ČR

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.