Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy > Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Interpersonální dovednosti jsou důležitou podmnožinou oblasti zvané emoční inteligence. Bez ohledu na to, v jaké jsme funkci, kolik máme podřízených a čeho chceme dosáhnout, potkáváme se s lidmi, a potřebujeme s nimi vyjít. Když se nám nepodaří vytvořit dobré vztahy, může se zajímavá pozice s inspirativními úkoly stát nepříjemnou, neskutečně obtížnou a možná i nesnesitelnou. Vztahy na pracovišti jsou výsledkem mnoha faktorů, ale naše úroveň zvládnutí interpersonálních dovedností je to, co máme ve svých rukou. Podobně to platí o kontaktu se zákazníky. Existuje řada postupů, technik a návodů jak jednat s klienty, podřízenými, nadřízenými atd., které je dobré znát, ale sebelepší znalost technik nenahradí naši schopnost (v horším případě neschopnost) vytvářet si spíše přátele než nepřátele a být pro lidi spíše věrohodnou osobou než manipulátorem. Mnohdy se bohužel liší to „jak to myslíme“ a „jak to lidé vnímají“. V tréninku se zamyslíme nad tím, jak jednat s druhými, aby byli snáze ochotni s námi spolupracovat, pokusíme se identifikovat, které naše stereotypy (často nevědomé) působí negativně a seznámíme se s principy, při jejichž dodržování budeme s lidmi vycházet přinejmenším velice dobře.

Cíle

  • Zamyslet se a zanalyzovat vlastní přístupy při jednání s lidmi.
  • Uvědomit si, jaké reakce může vyvolávat naše chování.
  • Seznámit se se základními principy úspěšného jednání s lidmi, které fungují ve většině situací.
  • Procvičit si nové postupy na modelových situacích.
  • Najít možnosti vlastního zlepšení s ohledem na nově získané znalosti a dovednosti.

Obsah

  • Důležitost prvního dojmu
  • Role sebevědomí v pracovních i osobních vztazích
  • Pohotové vyjadřování myšlenek
  • Schopnost zapamatovat si jména
  • Zásady pro udržování a rozvoj dobrých vztahů
  • Organizace skupiny / vůdčí schopnosti
  • Dojednávání řešení a závěrů / schopnost vyjednávat
  • Osobní spojení / dobří kamarádi / týmoví hráči
  • Získání lidí pro spolupráci
  • Formulace ocenění, jeho důležitost
  • Schopnost empatie
  • Důležitost entuziasmu pro vztahy mezi lidmi
  • Vytváření atmosféry důvěry a spolupráce

Metodologie

  • Program probíhá aktivní formou.
  • Důležitou součástí programu je analýza reálných pracovních situací (v oblasti budování vztahů s lidmi) a hledání individuálních postupů vedoucích k jejich lepšímu řešení.

Délka

Délka veřejného kurzu:
1 den
Délka firemního kurzu:
1 den - 4 dny

Individuální kurz

Tento kurz nabízíme také individuálně připravený Vašim potřebám.

Zde si prohlédněte výhody individuálních kurzů nebo nás zkontaktujte na info@elseaz.cz nebo +420 283 850 416.

Nejbližší termíny veřejných kurzů:

Žádný termín není vypsán. Prosím napište nám v připadě zájmu...

 

Máte dotaz k samotnému kurzu?

Rádi Vám zodpovíme jakýkoliv dotaz k tomuto produktu.
Použít můžete buď on-line formulář anebo nám zavolejte na 283 850 416

Řekli o kurzu Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace:

HR & OE DBP Projects Manager - Federal-Mogul Friction Products a.s.

Vendula Korcinová

Federal-Mogul Friction Products a.s.

Společnost Else pro nás opakovaně připravila a zrealizovala průzkum spokojenosti zaměstnanců. S Else dlouhodobě spolupracujeme z…

zobrazit celou referenci

Kurzy a ostatní produkty, podobné tomuto: