Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)
Cíle
- Uvědomit si přínosy z pravidelného hodnocení pro hodnotitele, hodnocené a pro firmu.
- Procvičit si způsob vedení hodnotícího rozhovoru.
- Připravit se na možné obtížné situace během rozhovoru.
Obsah
- Důležitost vedení hodnotících pohovorů
- Hlavní úskalí rozhovoru
- Postup při přípravě na hodnocení
- Hledání důkazů v hůře kvantifikovatelných oblastech (jednání v souladu s firemními hodnotami)
- Definování potřeby dalšího rozvoje na základě výsledků z uplynulého období
- Propojení rozvojových aktivit (tréninků, seminářů) s cíli na další období
- Stanovení jak bude hodnocena úspěšnost konkrétní rozvojové aktivity
- Principy vedení rozhovoru - co udržuje rozhovor v konstruktivní rovině
- Zodpovědnost obou stran
- Formulace zpětné vazby
- Jak reagovat, když se hodnocený podhodnocuje nebo nadhodnocuje
- Závěr rozhovoru - vyznění
Metodologie
- Program probíhá aktivní formou.
- Důležitou součástí je praktický nácvik rozhovoru.
Délka
- Délka veřejného kurzu:
- 1 den
- Délka firemního kurzu:
- 1 den - 2 dny
Individuální kurz
Tento kurz nabízíme také individuálně připravený Vašim potřebám.
Zde si prohlédněte výhody individuálních kurzů nebo nás zkontaktujte na info@elseaz.cz nebo +420 283 850 416.
Nejbližší termíny veřejných kurzů:
Řekli o kurzu Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal):
Zuzana Kouřilová
Personalistka
De Heus a.s.
Se společností Else jsme spolupracovali na vytvoření kompetenčního modelu a na jeho implementaci do HR procesů. Zadání bylo…
zobrazit celou referenci Kurzy a ostatní produkty, podobné tomuto: