Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Jak si vybrat zaměstnance - vedení pohovoru

Jak najít, vybrat a získat ty pravé lidi, co by měl v celém procesu udělat HR Manager a co je na liniových manažerech, která naše očekávání ohledně nových kolegů jsou nereálná a na kterých bychom měli naopak trvat.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Trénink trenérů (Accelerated learning)

Osvojení základních dovedností, které potřebujeme, jestliže chceme úspěšně vést kurzy pro dospělé.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Pro Management

Empowerment

Jak vytvořit kontext spolupráce, ve kterém jsou lidé ztotožněni se společnou vizí a jsou ochotni převzít zodpovědnost za dosažení cílů, rozdíl mezi slibem a závazkem, společné "hřiště".

Time Management

Analýza vlastní situace, plánování, stanovování priorit, Eisenhowerůw kvadrant, osvědčené principy a postupy, které vedou k efektivnějšímu využití času.

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Obchodní dovednosti při jednání s nákupním útvarem

V tomto kurzu získáme představu, co je klíčové při jednání s nákupním útvarem klienta, pochopíme, co je třeba zjistit ohledně struktury a fungování útvaru, naučíme se jak rychle vyhodnotit, který přístup je v tomto konkrétním případě nejúčinnější a čemu se naopak vyhnout, abychom spíše neodrazovali. Vyjasníme si, co se od nás očekává v jednotlivých kolech výběrového řízení a jak koncipovat svoje nabídky.

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Pro Ostatní

Motivace a sebemotivace

V kurzu se zamyslíme nad tím, na co lidé „slyší“, co dokáže zaktivizovat nás osobně, jak tohle vše využít při komunikaci a procvičíme některé modelové situace.

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Obchodní dovednosti v kostce

Klíčové kameny obchodního procesu, porozumění logice obchodního procesu, procvičení některých modelovách situací

Péče o zákazníky

Základní principy péče o zákazníky, jak překročit očekávání zákazníků, komunikace po telefonu, řešení konfliktů a stížností.

Pro Specialisty

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Efektivní porady - využití fasilitačních nástrojů pro jejich lepší průběh

Seznámení s různými typy porad a odpovídajícími fasilitačními nástroji.

...a dalších 26 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Time Management

Analýza vlastní situace, plánování, stanovování priorit, Eisenhowerůw kvadrant, osvědčené principy a postupy, které vedou k efektivnějšímu využití času.

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.