Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Umění a management společenských akcí (Event management)

Osvědčené návody na to, jak zorganizovat společenskou akci tak, aby byli hosté spokojeni a pravidlům chování bylo učiněno zadost.

Motivace a sebemotivace

V kurzu se zamyslíme nad tím, na co lidé „slyší“, co dokáže zaktivizovat nás osobně, jak tohle vše využít při komunikaci a procvičíme některé modelové situace.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Trénink trenérů (Accelerated learning)

Osvojení základních dovedností, které potřebujeme, jestliže chceme úspěšně vést kurzy pro dospělé.

Jak rozvíjet zaměstnance

V kurzu Jak rozvíjet zaměstnance probereme nástroje a možnosti, které mají manažeři pro rozvoj zaměstnanců k dispozici, rozebereme jejich náročnost, slabá místa a především najdeme způsob jak s nimi pracovat, aby vedly k požadovanému zlepšení.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Základy výpočetní techniky pro lektory

Během kurzu se naučíte pracovat s wordem a powerpointem tak, aby výsledek vypadal elegantně a nezabral vám příliš času. Naučíte se práci s dalšími běžnými vizuálními pomůckami, které zefektivňují naše školící lekce či prezentace.

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Pro Management

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Trénink trenérů (Accelerated learning)

Osvojení základních dovedností, které potřebujeme, jestliže chceme úspěšně vést kurzy pro dospělé.

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

Obchodní dovednosti v kostce

Klíčové kameny obchodního procesu, porozumění logice obchodního procesu, procvičení některých modelovách situací

Pro Ostatní

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Pro Specialisty

Time Management

Analýza vlastní situace, plánování, stanovování priorit, Eisenhowerůw kvadrant, osvědčené principy a postupy, které vedou k efektivnějšímu využití času.

Umění a management společenských akcí (Event management)

Osvědčené návody na to, jak zorganizovat společenskou akci tak, aby byli hosté spokojeni a pravidlům chování bylo učiněno zadost.

...a dalších 25 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Leadership pro střední management

Oblasti, jejichž zvládnutí je klíčové pro vedení lidí (interpesonální dovednosti, komunikace, vedení lidí, procesy, vlastní rozvoj, rozvoj lidí)