Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Syndrom vyhoření – psychohygiena

Kurz pomáhá lidem porozumět co je syndrom vyhoření, proč k němu dochází, co můžeme udělat pro to, abychom mu předešli, jak souvisí se stresem.

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Empowerment

Jak vytvořit kontext spolupráce, ve kterém jsou lidé ztotožněni se společnou vizí a jsou ochotni převzít zodpovědnost za dosažení cílů, rozdíl mezi slibem a závazkem, společné "hřiště".

Základy výpočetní techniky pro lektory

Během kurzu se naučíte pracovat s wordem a powerpointem tak, aby výsledek vypadal elegantně a nezabral vám příliš času. Naučíte se práci s dalšími běžnými vizuálními pomůckami, které zefektivňují naše školící lekce či prezentace.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Prezentační dovednosti - jak mluvit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

 „Mám pocit, že z těch lidí fyzicky cítím, jak je to nebaví.“„Přijde mi, že pořád říkám jakoby a prostě a ještě se tím víc stresuju.“„Jsem tak nervózní, že nejsem schopen se soustředit na lidi.“„Občas mluvím, mluvím a cítím, že pointa není jasná.“„Na slidech mám všechno důležité, ale lidi stejně nechápou, co jim vysvětluju.“„Snažím se na prezentaci připravit co nejlíp a pak se stejně často ztrácím.“Podobně mluvili před kurzem účastníci před vámi. Umíme to změnit. Jdete do toho?

Pro Management

Workshop Talent management

Jak identifikovat "talent", jakým způsobem ho rozvíjet a podporovat, jak pracovat s touto problematikou systémově.

Řízení změn

Kurz Řízení změn vám pomůže porozumět co vše hraje při zavádění změn roli, co je třeba naplánovat, jakou strategii zvolit a jakým způsobem komunikovat, aby lidé změnu akceptovali.

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Kulturní odlišnosti v byznysu - arabský svět, region MENA vs. ČR

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Pro Ostatní

Finanční řízení pro nefinančníky

Kurz osvětluje některé často užívané pojmy v oblasti ekonomie a přibližuje jejich smysl a praktickou roli ve fungování jakékoli firmy či instituce.

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Péče o zákazníky

Základní principy péče o zákazníky, jak překročit očekávání zákazníků, komunikace po telefonu, řešení konfliktů a stížností.

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

Pro Specialisty

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

...a dalších 24 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.