Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Manažerské dovednosti

Principy a návyky důležité pro úspěšné zvládnutí manažerské pozice, nástroje pro trvalé objevování vlastních rezerv, způsoby efektivního hospodaření se zdroji, delegování, vedení porad, motivace, definování priorit a úspora času. Vhodné pro manažery, kteří vedou lidi nebo pro kandidáty na tuto pozici.

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Rétorika

Jazykový projev na profesionální úrovni, využití a vliv dechu, hlasu, artikulace, fyzického vzhledu.

Pro Management

Workshop Průzkum spokojenosti zaměstnanců

Účel, příprava a průběh průzkumu spokojenosti zaměstnanců, sestavení otázek a práce s výsledky.

Jak rozvíjet zaměstnance

V kurzu Jak rozvíjet zaměstnance probereme nástroje a možnosti, které mají manažeři pro rozvoj zaměstnanců k dispozici, rozebereme jejich náročnost, slabá místa a především najdeme způsob jak s nimi pracovat, aby vedly k požadovanému zlepšení.

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Efektivní týmová spolupráce

Co je a co není tým, fáze rozvoje týmu, Belbinovy týmové role a jak s nimi pracovat.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Pro Ostatní

Finanční řízení pro nefinančníky

Kurz osvětluje některé často užívané pojmy v oblasti ekonomie a přibližuje jejich smysl a praktickou roli ve fungování jakékoli firmy či instituce.

Základy výpočetní techniky pro lektory

Během kurzu se naučíte pracovat s wordem a powerpointem tak, aby výsledek vypadal elegantně a nezabral vám příliš času. Naučíte se práci s dalšími běžnými vizuálními pomůckami, které zefektivňují naše školící lekce či prezentace.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Obchodní dovednosti

Struktura obchodního jednání včetně přípravných fází a následného vyhodnocení. Vhodné pro obchodníky a obchodní manažery, kteří chodí na obchodní jednání.

Pro Specialisty

Projektové řízení

Seznámíte se s nejpodstatnějšími kroky, které jsou k úspěšnému vedení projektu třeba, porozumíte klíčovým momentům a nejčastějším překážkám.

Typologie osobnosti podle MBTI

Jedna z nevyužívanějších typologií, pomáhá pojmenovat odlišnosti mezi lidmi, zlepšit komunikaci a spolupráci na základě lepšího pochopení sebe i ostatních, její znalost pomáhá při vedení lidí.

...a dalších 24 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Leadership pro střední management

Oblasti, jejichž zvládnutí je klíčové pro vedení lidí (interpesonální dovednosti, komunikace, vedení lidí, procesy, vlastní rozvoj, rozvoj lidí)

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.