Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Jednání se zákazníky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Jak úspěšně delegovat zodpovědnost

Seznamte se s procesem, kterým je třeba projít, abyste porozuměli tomu, jakou roli a důležitost má delegování ve vašem Time Managementu.

Empowerment

Jak vytvořit kontext spolupráce, ve kterém jsou lidé ztotožněni se společnou vizí a jsou ochotni převzít zodpovědnost za dosažení cílů, rozdíl mezi slibem a závazkem, společné "hřiště".

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Rétorika

Jazykový projev na profesionální úrovni, využití a vliv dechu, hlasu, artikulace, fyzického vzhledu.

Transakční analýza a styly ovlivňování

Jaké role při interakci s lidmi hrajeme (dítě - rodič - dospělý), jaké "transakce" vznikají, obrana proti manipulaci, styly jednání založené na "tlaku" a "tahu"

Pro Management

Prezentační dovednosti česko-anglicky

Kurz je vhodný pro lidi, kteří si chtějí procvičit prezentování v angličtině, ale chtějí si občas vydechnout při diskusi nebo zadávání cvičení, které jsou vedeny v češtině.

Koučování v denní praxi

Koučování je v dnešní době nutným nástrojem, který potřebujeme zvládnout, abychom byli úspěšní. Proč je to dnes jinak než dříve? Protože svět byznysu se hodně změnil.

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Pro Ostatní

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Kulturní odlišnosti v byznysu - arabský svět, region MENA vs. ČR

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Efektivní týmová spolupráce

Co je a co není tým, fáze rozvoje týmu, Belbinovy týmové role a jak s nimi pracovat.

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

Pro Specialisty

Nákup brána do společnosti - školení pro obchodníky

Během kurzu budeme pracovat na tom, abychom pochopili roli nákupního oddělení a uvědomili si, jak s ním komunikovat, aby se naše šance na spolupráci zvýšila. Na danou problematiku se podíváme z pohledu procesů, ale definujeme i možnosti, jak budovat vztahy a dlouhodobou spolupráci.

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

...a dalších 26 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Management konfliktů

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.