Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Umění a management společenských akcí (Event management)

Osvědčené návody na to, jak zorganizovat společenskou akci tak, aby byli hosté spokojeni a pravidlům chování bylo učiněno zadost.

Efektivní porady - využití fasilitačních nástrojů pro jejich lepší průběh

Seznámení s různými typy porad a odpovídajícími fasilitačními nástroji.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Umění a management společenských akcí (Event management)

Osvědčené návody na to, jak zorganizovat společenskou akci tak, aby byli hosté spokojeni a pravidlům chování bylo učiněno zadost.

Workshop Průzkum spokojenosti zaměstnanců

Účel, příprava a průběh průzkumu spokojenosti zaměstnanců, sestavení otázek a práce s výsledky.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Prezentační dovednosti - jak hovořit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

Zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zodpovídání nepříjemných otázek. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Trénink trenérů (Accelerated learning)

Osvojení základních dovedností, které potřebujeme, jestliže chceme úspěšně vést kurzy pro dospělé.

Pro Management

Trénink trenérů (Accelerated learning)

Osvojení základních dovedností, které potřebujeme, jestliže chceme úspěšně vést kurzy pro dospělé.

Empowerment

Jak vytvořit kontext spolupráce, ve kterém jsou lidé ztotožněni se společnou vizí a jsou ochotni převzít zodpovědnost za dosažení cílů, rozdíl mezi slibem a závazkem, společné "hřiště".

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Pro Ostatní

Finanční řízení pro nefinančníky

Kurz osvětluje některé často užívané pojmy v oblasti ekonomie a přibližuje jejich smysl a praktickou roli ve fungování jakékoli firmy či instituce.

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Péče o zákazníky

Základní principy péče o zákazníky, jak překročit očekávání zákazníků, komunikace po telefonu, řešení konfliktů a stížností.

Syndrom vyhoření – psychohygiena

Kurz pomáhá lidem porozumět co je syndrom vyhoření, proč k němu dochází, co můžeme udělat pro to, abychom mu předešli, jak souvisí se stresem.

Pro Specialisty

Typologie osobnosti podle MBTI

Jedna z nevyužívanějších typologií, pomáhá pojmenovat odlišnosti mezi lidmi, zlepšit komunikaci a spolupráci na základě lepšího pochopení sebe i ostatních, její znalost pomáhá při vedení lidí.

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

...a dalších 26 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)

Struktura hodnotícího formuláře, kompetence, stanovení cílů, struktura a způsob vedení hodnotícího rozhovoru, očekávané a skutečné výsledky.

Koučování v denní praxi

Koučování je v dnešní době nutným nástrojem, který potřebujeme zvládnout, abychom byli úspěšní. Proč je to dnes jinak než dříve? Protože svět byznysu se hodně změnil.