Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

...a dalších 16 pro Asistenty

Pro HR

Trénink trenérů (Accelerated learning)

Osvojení základních dovedností, které potřebujeme, jestliže chceme úspěšně vést kurzy pro dospělé.

Jak si vybrat zaměstnance - vedení pohovoru

Jak najít, vybrat a získat ty pravé lidi, co by měl v celém procesu udělat HR Manager a co je na liniových manažerech, která naše očekávání ohledně nových kolegů jsou nereálná a na kterých bychom měli naopak trvat.

...a dalších 21 pro HR

Pro Interní trenéry

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Transakční analýza a styly ovlivňování

Jaké role při interakci s lidmi hrajeme (dítě - rodič - dospělý), jaké "transakce" vznikají, obrana proti manipulaci, styly jednání založené na "tlaku" a "tahu"

Pro Management

Manažerské dovednosti

Principy a návyky důležité pro úspěšné zvládnutí manažerské pozice, nástroje pro trvalé objevování vlastních rezerv, způsoby efektivního hospodaření se zdroji, delegování, vedení porad, motivace, definování priorit a úspora času. Vhodné pro manažery, kteří vedou lidi nebo pro kandidáty na tuto pozici.

Jak úspěšně delegovat zodpovědnost

Seznamte se s procesem, kterým je třeba projít, abyste porozuměli tomu, jakou roli a důležitost má delegování ve vašem Time Managementu.

...a dalších 40 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Péče o zákazníky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Pro Ostatní

Motivace a sebemotivace

V kurzu se zamyslíme nad tím, na co lidé „slyší“, co dokáže zaktivizovat nás osobně, jak tohle vše využít při komunikaci a procvičíme některé modelové situace.

Základy výpočetní techniky pro lektory

Během kurzu se naučíte pracovat s wordem a powerpointem tak, aby výsledek vypadal elegantně a nezabral vám příliš času. Naučíte se práci s dalšími běžnými vizuálními pomůckami, které zefektivňují naše školící lekce či prezentace.

...a dalších 3 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

Prodej v rámci zákaznického servisu

Jak jednat s klienty tak, abychom jim mohli nabídnout další služby a produkty, zjištění situace, nabídnutí výhod, vyřešení námitek.

Pro Specialisty

Projektové řízení

Seznámíte se s nejpodstatnějšími kroky, které jsou k úspěšnému vedení projektu třeba, porozumíte klíčovým momentům a nejčastějším překážkám.

Time Management

Analýza vlastní situace, plánování, stanovování priorit, Eisenhowerůw kvadrant, osvědčené principy a postupy, které vedou k efektivnějšímu využití času.

...a dalších 24 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Syndrom vyhoření – psychohygiena

Kurz pomáhá lidem porozumět co je syndrom vyhoření, proč k němu dochází, co můžeme udělat pro to, abychom mu předešli, jak souvisí se stresem.

Jak rozvíjet zaměstnance

V kurzu Jak rozvíjet zaměstnance probereme nástroje a možnosti, které mají manažeři pro rozvoj zaměstnanců k dispozici, rozebereme jejich náročnost, slabá místa a především najdeme způsob jak s nimi pracovat, aby vedly k požadovanému zlepšení.