Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Kulturní odlišnosti v byznysu

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Jak úspěšně delegovat zodpovědnost

Seznamte se s procesem, kterým je třeba projít, abyste porozuměli tomu, jakou roli a důležitost má delegování ve vašem Time Managementu.

Koučování v denní praxi

Koučování je v dnešní době nutným nástrojem, který potřebujeme zvládnout, abychom byli úspěšní. Proč je to dnes jinak než dříve? Protože svět byznysu se hodně změnil.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Pro Management

Jak úspěšně delegovat zodpovědnost

Seznamte se s procesem, kterým je třeba projít, abyste porozuměli tomu, jakou roli a důležitost má delegování ve vašem Time Managementu.

Projektové řízení

Seznámíte se s nejpodstatnějšími kroky, které jsou k úspěšnému vedení projektu třeba, porozumíte klíčovým momentům a nejčastějším překážkám.

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Prezentační dovednosti česko-anglicky

Kurz je vhodný pro lidi, kteří si chtějí procvičit prezentování v angličtině, ale chtějí si občas vydechnout při diskusi nebo zadávání cvičení, které jsou vedeny v češtině.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

Pro Ostatní

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Kulturní odlišnosti v byznysu - arabský svět, region MENA vs. ČR

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

Jednání se zákazniky po telefonu

Rozdíl mezi osobním a telefonickým jednáním, jak reagovat na námitky a stížnosti zákazníků, vytvoření a udržení pozitivního dojmu, zahájení a závěr telefonátu, potenciál dalšího prodeje.

Pro Specialisty

Syndrom vyhoření – psychohygiena

Kurz pomáhá lidem porozumět co je syndrom vyhoření, proč k němu dochází, co můžeme udělat pro to, abychom mu předešli, jak souvisí se stresem.

Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)

Struktura hodnotícího formuláře, kompetence, stanovení cílů, struktura a způsob vedení hodnotícího rozhovoru, očekávané a skutečné výsledky.

...a dalších 25 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Time Management

Analýza vlastní situace, plánování, stanovování priorit, Eisenhowerůw kvadrant, osvědčené principy a postupy, které vedou k efektivnějšímu využití času.

Řízení změn

Kurz Řízení změn vám pomůže porozumět co vše hraje při zavádění změn roli, co je třeba naplánovat, jakou strategii zvolit a jakým způsobem komunikovat, aby lidé změnu akceptovali.