Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Motivace a sebemotivace

V kurzu se zamyslíme nad tím, na co lidé „slyší“, co dokáže zaktivizovat nás osobně, jak tohle vše využít při komunikaci a procvičíme některé modelové situace.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Trénink trenérů (Accelerated learning)

Osvojení základních dovedností, které potřebujeme, jestliže chceme úspěšně vést kurzy pro dospělé.

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Pro Management

Jak úspěšně delegovat zodpovědnost

Seznamte se s procesem, kterým je třeba projít, abyste porozuměli tomu, jakou roli a důležitost má delegování ve vašem Time Managementu.

Obchodní dovednosti

Struktura obchodního jednání včetně přípravných fází a následného vyhodnocení. Vhodné pro obchodníky a obchodní manažery, kteří chodí na obchodní jednání.

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Syndrom vyhoření – psychohygiena

Kurz pomáhá lidem porozumět co je syndrom vyhoření, proč k němu dochází, co můžeme udělat pro to, abychom mu předešli, jak souvisí se stresem.

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Pro Ostatní

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Kulturní odlišnosti v byznysu - arabský svět, region MENA vs. ČR

Cílem workshopu je objasnit skrytý vliv kultury na naše jednání, pochopit myšlení a chování klientů pocházejících z odlišných prostředí, porozumět tendencím při vyjednávání a řešení konfliktů.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

Obchodní dovednosti

Struktura obchodního jednání včetně přípravných fází a následného vyhodnocení. Vhodné pro obchodníky a obchodní manažery, kteří chodí na obchodní jednání.

Pro Specialisty

Efektivní týmová spolupráce

Co je a co není tým, fáze rozvoje týmu, Belbinovy týmové role a jak s nimi pracovat.

Umění a management společenských akcí (Event management)

Osvědčené návody na to, jak zorganizovat společenskou akci tak, aby byli hosté spokojeni a pravidlům chování bylo učiněno zadost.

...a dalších 24 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)

Struktura hodnotícího formuláře, kompetence, stanovení cílů, struktura a způsob vedení hodnotícího rozhovoru, očekávané a skutečné výsledky.