Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

Telefonování

Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích, call centrech, v back office.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Jak si vybrat zaměstnance - vedení pohovoru

Jak najít, vybrat a získat ty pravé lidi, co by měl v celém procesu udělat HR Manager a co je na liniových manažerech, která naše očekávání ohledně nových kolegů jsou nereálná a na kterých bychom měli naopak trvat.

Workshop Průzkum spokojenosti zaměstnanců

Účel, příprava a průběh průzkumu spokojenosti zaměstnanců, sestavení otázek a práce s výsledky.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Typologie osobnosti podle MBTI

Jedna z nevyužívanějších typologií, pomáhá pojmenovat odlišnosti mezi lidmi, zlepšit komunikaci a spolupráci na základě lepšího pochopení sebe i ostatních, její znalost pomáhá při vedení lidí.

Prezentační dovednosti - jak hovořit přesvědčivě a srozumitelně před skupinou lidí

Zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zodpovídání nepříjemných otázek. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Pro Management

Management stresu

Seznámení s jádrem stresu, proč a jak vzniká a jakým způsobem s ním lze nakládat, jak mu předcházet a jaké techniky nám pomohou se ho zbavit.

Vyjednávání

Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je uzavírání kontraktů včetně změny podmínek.

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Hodnocení zaměstnanců - vedení hodnotícího rozhovoru (Appraisal)

Struktura hodnotícího formuláře, kompetence, stanovení cílů, struktura a způsob vedení hodnotícího rozhovoru, očekávané a skutečné výsledky.

Etiketa v profesním prostředí

Zvládnutí základních pravidel etikety při telefonátu, písemném projevu i večeři s obchodními partnery, nebezpečná úskalí.

Pro Ostatní

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Profesionální komunikace v obtížných situacích

Komunikace v situacích, kdy různé strany mají různý pohled na věc a optimální řešení je pro každou z nich jiné a kdy negativní emoce převládnou nad logikou.

Obchodní dovednosti v kostce

Klíčové kameny obchodního procesu, porozumění logice obchodního procesu, procvičení některých modelovách situací

Pro Specialisty

Efektivní porady - využití fasilitačních nástrojů pro jejich lepší průběh

Seznámení s různými typy porad a odpovídajícími fasilitačními nástroji.

Workshop 360° zpětná vazba

K čemu 360° zpětná vazba slouží, jak probíhá a jaké může mít přínosy, když se s ní pracuje správným způsobem.

...a dalších 26 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Interpersonální dovednosti - mezilidské vztahy a komunikace

Základní principy jednání s lidmi, které vycházejí z přirozenosti lidské povahy. Vhodné pro ty, kteří cítí, že jednání s lidmi velmi často neprobíhá podle jejich představ a že jejich plány a cíle často končí právě na nedostatečně rozvinuté schopnosti vyjít s lidmi uvnitř i navenek firmy.