Elseaz.cz > Vzdělávání > Tréninky a kurzy

Tréninky a kurzy

Tréninky vedeme interaktivní formou s důrazem na aktivní zapojení účastníků. Lidé si s námi osvojí, jak dělat věci novým, efektivnějším způsobem. Podle potřeby jsou tréninky doplňovány dalšími aktivitami - koučováním, moderovanými diskusemi a dalšími prvky, které usnadňují přirozený proces učení.
Každý trénink rádi připravíme individuálně Vaší firmě a jejím potřebám na míru.

Nalezněte kurz přímo pro Vás, je to velmi snadné:

Kurzy které nabízíme:

Pro Asistenty

Péče o zákazníky

Základní principy péče o zákazníky, jak překročit očekávání zákazníků, komunikace po telefonu, řešení konfliktů a stížností.

Efektivní cizojazyčná komunikace se zákazníkem CZ/EN/DE

Komunikace se zákazníky v angličtině a v němčině, formulace e-mailů, vyjadřování při telefonických jednáních, nahrávání a zpětná vazba, eliminace nepřesných nebo nediplomatických výrazů v cizích jazycích.

...a dalších 18 pro Asistenty

Pro HR

Prezentační dovednosti II ("advanced")

Rozšíření Prezentačních dovedností I, zásady prezentace, vytváření odpovídající struktury sdělení, využívání názorných pomůcek a vizuální techniky, řeč těla, zajímavost a živost. Program využívá zpětnou vazbu pomocí kamery.

Základy výpočetní techniky pro lektory

Během kurzu se naučíte pracovat s wordem a powerpointem tak, aby výsledek vypadal elegantně a nezabral vám příliš času. Naučíte se práci s dalšími běžnými vizuálními pomůckami, které zefektivňují naše školící lekce či prezentace.

...a dalších 23 pro HR

Pro Interní trenéry

Motivace a sebemotivace

V kurzu se zamyslíme nad tím, na co lidé „slyší“, co dokáže zaktivizovat nás osobně, jak tohle vše využít při komunikaci a procvičíme některé modelové situace.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Pro Management

Umění a management společenských akcí (Event management)

Osvědčené návody na to, jak zorganizovat společenskou akci tak, aby byli hosté spokojeni a pravidlům chování bylo učiněno zadost.

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

...a dalších 43 pro Management

Pro Obchodníky a key account manažery

Asertivita

Cílem kurzu je procvičit si možnosti, jak vyjádřit, případně prosadit svoje názory nekonfliktním a pro ostatní akceptovatelným způsobem.

Argumentace a vedení diskuse

Využívání argumentů, rozlišení důkazů a tvrzení, vhodné formulace, přesvědčovací techniky.

Pro Ostatní

Motivace a sebemotivace

V kurzu se zamyslíme nad tím, na co lidé „slyší“, co dokáže zaktivizovat nás osobně, jak tohle vše využít při komunikaci a procvičíme některé modelové situace.

Základy výpočetní techniky pro lektory

Během kurzu se naučíte pracovat s wordem a powerpointem tak, aby výsledek vypadal elegantně a nezabral vám příliš času. Naučíte se práci s dalšími běžnými vizuálními pomůckami, které zefektivňují naše školící lekce či prezentace.

...a dalších 5 pro Ostatní

Pro Pracovníky call center, help desků, zákaznického servisu

Prodej v rámci zákaznického servisu

Jak jednat s klienty tak, abychom jim mohli nabídnout další služby a produkty, zjištění situace, nabídnutí výhod, vyřešení námitek.

Péče o zákazníky

Základní principy péče o zákazníky, jak překročit očekávání zákazníků, komunikace po telefonu, řešení konfliktů a stížností.

Pro Specialisty

Mediální trénink

Mediální trénink vám pomůže pochopit jak žijí mediální informace a co musíte dodržovat, abyste svých pár minut, kdy se můžete prezentovat, využili užitečným způsobem.

Jak zvládat konflikty

Poznání mechanismu vzniku konfliktů, návod, jak překonat atavistické "zvíře v nás", které někdy v lidech při konfliktních situacích promlouvá silněji, než by si přáli.

...a dalších 24 pro Specialisty

Pro Střední management, supervizory a mistry

Emoční inteligence

Jaké schopnosti, dovednosti a postoje hrají roli v tom, zda dotyčný bude dobrý týmový hráč, jestli bude schopen překonat stresové situace, které jsou na denním pořádku, zda bude mít potenciál vést tým?

Úspěšné zvládání změn

Důležitost změn, proč je nemáme rádi, jakým způsobem se vypořádat s individuální změnou, kroky procesu změny skupinové, jak vést lidi v procesu změny